HIRV kokokauden koe vieras vuorokausi

Kokeessa on AINA oltava seuran jäsen maasto-oppaana tai tuomarina mukana.

Sovi koepäivä mukana olevan seuran jäsenen kanssa ennen maksua. Maksu on suoritettava ennen koepäivää.  Koiran omistajan pitää huolehtia myös ylituomari ja koemaksu kennelpiirille ennen koetta.

Ilmoita Tilauksen kommentit kentässä kokeen päivämäärä sekä mukana oleva tuomarina tai maasto-oppaana oleva seuran jäsenen nimi.

Maksu on yhden koepäivän maksu. Maksua ei palauteta vaikka koetta ei pidettäisi.

Pienpetojen metsästys vieraslupa kausi 2023

Pienpetojen metsästys vieraslupa kausi 2023.

Metsästyksessä on oltava AINA seuran jäsen mukana. Mukana oleva seuran jäsen vastaa metsästyksestä. Lupa on oltava aina esitettävissä metsästyksen aikana

Mainitse  mukana olevan seuran jäsenen nimi Tilauksen kommentit kenttään.

Lupa toimitetaan sähköpostilla. Tulosta lupa mukaan tai pyydettäessä näytä se esimerkiksi puhelimesta.

Pienpetojen metsästys vieraslupa vuorokausi

Pienpetojen metsästys vieraslupa vuorokausi.

Mainitse Luvan alkamisajankohta kentässä luvan aloitusaika tunnin tarkkuudella sekä mukana olevan seuran jäsenen nimi Tilauksen kommentit kenttään.

Jäniksen metsästys vieraslupa kausi 2023

Jäniksen metsästys vieraslupa kausi 2023.

Mainitse  mukana olevan seuran jäsenen nimi Tilauksen kommentit kenttään.

Jäniksen metsästys vieraslupa vuorokausi

Jäniksen metsästys vieraslupa vuorokausi.

Vesilinnun metsästys vieraslupa vuorokausi

Vesilinnun metsästys vieraslupa vuorokausi.
Lupa on oltava aina esitettävissä metsästyksen aikana

Mainitse Luvan alkamisajankohta kentässä luvan aloitusaika tunnin tarkkuudella.

Vieraslupa oikeuttaa pyyntiin vain vesi- ja ranta-alueella 30.9 saakka,  minkä jälkeen pyynti on sallittu myös peltoalueilla maantie 813—Varjakantien meren puoleisella alueella.

Vesilinnun vieraslupa ei oikeuta luotiaseen käyttöön.

Vesilinnun metsästys vieraslupa kausi 2023

Vesilinnun metsästys vieraslupa kausi 2023.
Lupa on oltava aina esitettävissä metsästyksen aikana

Mainitse Luvan alkamisajankohta kentässä luvan aloitusaika tunnin tarkkuudella.

Vieraslupa oikeuttaa pyyntiin vain vesi- ja ranta-alueella 15.9 saakka, minkä jälkeen pyynti on sallittu myös peltoalueilla maantie 813—Varjakantien meren puoleisella alueella.

Vesilinnun vieraslupa ei oikeuta luotiaseen käyttöön.