Oma Riista ja pyyntialueiden kartat

Jäsenet, jotka ovat ilmoittaneet metsästäjänumeron ja saaneet kutsun ”Omariistaan” käykää lisäämässä omiin tietoihin metsästysseura, niin saalistilastot tulevat sitten näkyviin, kun katsotaan seuran tasolla. Tilastoissa näkyy vain saaliit eikä mitään henkilötietoja.

Muutkin jäsenet ilmoittakaa metsästäjänumero niin saadaan kutsuttua Omariistan jäseneksi seuraan.

Omariistan kautta saat seuran pienriista kartat laittamalla aluetunnukseksi 96ZB8EM8LW (Vanha eli vuosi 2021 oli 28FNLYKR7W). Pienpetokartan aluetunnus on EX3LCLXHA8

Seuran jäseniä pyydetään ilmoittamaan koiransa kauden koe- ja näyttelytulokset Vuoden 2023 Metsästyskoira valintaa varten

Lumijoen Metsästysyhdistys ry. Seuran jäseniä pyydetään ilmoittamaan koiransa koe- ja näyttelytulokset Lumijoen Metsästysyhdistyksen Vuoden 2023 Metsästyskoira valintaa varten Kenneljaoston sihteerille. Email kerttu(@)ylilauri.com 30.1.2024 mennessä. Pyydettäessä lähetetään Vuoden metsästyskoira kisan säännöt sähköpostitse niitä haluaville. Lisätietoja myös puhelimitse 040-5178213.

Kesän 2023 ammuntoja Urheilutalon radalla ja Ruutikankaalla

Harjoitusammunnat kiväärillä joka perjantai 18  – 21 Urheilutalon radalla

Yleiset kilpailut

• Luodikko Cup 2.6. ja 9.6. 2023 klo 18 alkaen
  • Avoin hivenjuoksu kilpailu 1.7.2023 klo 11 alkaen

Seuran kilpailut

• Luodikko seuranmestaruuskisat 11.8. 2023 klo 18 alkaen
  • Seuran hirvimerkkiammunnat 25.8. ja 15.9.2023 klo 18 alkaen
  • Hirviporukoiden väliset kisat 8.9.2023 klo 18 alkaen
  • Haulikko mestaruuskilpailut Ruutikankaalla 14.8.2023 17 alkaen

Ruutikankaalla voi käydä ampumassa liikkuvaa hirveä ja haulikkoa lähes joka päivä. Seuraa Ruutikankaan ilmoituksia.

Ammunnasta kiinnostuneet tulkaahan kokeilemaan, ei tarvitse olla omaa asetta. Koejäsenet kilpailujen toimitsijatöistä saa talkoopisteitä helpolla.