Erämessut 17. -19.5.2019 Oulussa

Seuramme on jälleen mukana Liminganlahden alueen metsästysseurojen osastolla Erämessuilla 17. -19.5. 2019 Ouluhallilla. Tarvitsemme talkooväkeä osaston rakennus- ja purkutöihin ennen messujen alkua ja lopuksi. Lisäksi kullekin messupäivälle 3-4 henkilöä osastolle esittelemään seuraa ja vetämään simulaattoriammuntaa. Seuramme yhteyshenkilönä toimii Hannu Prokkola puh. 040 5724 774 jolle voi ilmoittaa halukkuutensa lähteä mukaan messuille. Talkooporukalle pidetään sitten lähempänä yhteispalaveri työnjaosta messujen aikana.

Asiaa suden pannoituksesta

Uuden hallituksen järjestäymiskokouksessa käsiteltiin myös sudenpannoitusasia, koska se nousi voimakkaasti keskusteluun vuosikokouksessa.
Todettiin, että pannoituslupaa myönnettäessä koko hallitus on ollut tietoinen asiasta ja sen takana.

Asia kiinnostaa selvästi jäseniä ja he haluavat olla yhdistyksen toiminnassa matkassa. Tämä on erittäin hyvä asia.
Sen vuoksi sovittiin, että sudenpannoitusasia tuodaan tulevaan kesäkokoukseen päätettäväksi. Tämä myös siitä huolimatta, että mitään keskusteluja, tarvetta tai tiedusteluja ei olekaan tehty talven 2020 osalta.