Jäsenmaksulaskujen postituksessa on ollut pitkiä viiveitä operaattorin toimesta.

Jäsenmaksut on lähetetty jäsenille 25.7.2022. Seuratkaa sähköposteja ja postin kirjettä laskusta. Jos laskua ei ala kuulumaan ole yhteydessä sihteeriin. Muistakaa tarkastaa myös roskapostikansiot. Laskujen postituksissa on ollut viivettä ja laskujen pitäisi olla viimeistään 39, jonka jälkeen laitetaan uudet laskut niille jotka eivät ole maksaneet / saaneet laskua.

Maksakaa lasku laskussa olevalle tilille, EI seuran tilille. Jäsentiedote 2022

Seuran mestaruuskilpailuja

Metsästysseuran mestaruuskilpailuja pidetään seuraavasti:

Haulikon mestaruus kilpailut Ruutikankaalla 15.8.2022 klo 17:00

Luodikon seuranmestaruuskilpailut Urheilutalolla 12.8.2022 klo 18.00

Seuran hirvimerkkiammunnat Urheilutalolla 26.8. ja 9.9.2022  klo 18.00

Hirviporukoiden välinen hirvikävelykilpailu Urheilutalolla 16.9.2022 klo 18.00

Hirvenjouksun SM -kilpailut 5-7. 8. 2022

Seuramme järjestää SM-kilpailut hirvenjuoksussa Urheilutalon maastoissa 5 – 7.8.2022. Kilpailujen järjestäminen vaatii paljon talkootyötä. Kilpailujen johtajana toimii Eero Murtomäki p. 040 5822470. Kilpailuihin osallistuu noin 600 kilpailijaa ja suorituksia tulee kaikkiaan tuhannen verran, joten kaikkien jäsenien panosta tarvitaan jossain muodossa.

Linkki kisojen nettisivuille Hirvenjuoksun SM 2022, Lumijoki – Etusivu (weebly.com)

Jäseniä joilla on mahdollisuus osallistua kilpailujen järjestelyihin pyydänkin ilmoittamaan kiinnostuksensa Eerolle, niin Eero ohjaa henkilöt oikeisiin talkooryhmiin.

Varsinkin koeajalla olevilla jäsenillä on oiva tilaisuus kerätä talkoopisteet.

Järjestelytoimikunta

SM- hirven juoksut tuomarikoulutus 5.4.2022 klo 18 alkaen Hirvasareenalla

Seuramme järjestää hirvenjuoksun SM-kilpailut tänä vuonna 5-7.8.2022 Urheilutalon maastoissa.

Kisoja varten koulutetaan tuomareita 5.4. klo 18:00 Hirvasareenalla järjestettävässä tilaisuudessa.

On hyvä jos mahdollisimman moni tulee kuuntelemaan koulutuksen ja siten tuntee lajin sääntöjä. Kaikkien ei tarvitse tehdä tuomarikortti koetta, mutta senkin voi halutessaan tehdä.

Keräämme nyt henkilöitä erilaisiin tehtäviin kisoissa, joten voit ilmoittautua kilpailun johtajalle Eero Murtomäelle halukkuudestasi talkoihin puh. 040 5822470. Talkooväkeä tarvitaan lähes sadan henkilön verran. Seuran jäsenyyttä hakeneet henkilöt nyt on oiva tilaisuus saada pisteet kasaan.

Kilpailujen esikisat pidetään 2.7.2022 Urheilutalolla, jolloin kisaorganisaation toimintaa ajetaan sisään.