SM- hirven juoksut tuomarikoulutus 5.4.2022 klo 18 alkaen Hirvasareenalla

Seuramme järjestää hirvenjuoksun SM-kilpailut tänä vuonna 5-7.8.2022 Urheilutalon maastoissa.

Kisoja varten koulutetaan tuomareita 5.4. klo 18:00 Hirvasareenalla järjestettävässä tilaisuudessa.

On hyvä jos mahdollisimman moni tulee kuuntelemaan koulutuksen ja siten tuntee lajin sääntöjä. Kaikkien ei tarvitse tehdä tuomarikortti koetta, mutta senkin voi halutessaan tehdä.

Keräämme nyt henkilöitä erilaisiin tehtäviin kisoissa, joten voit ilmoittautua kilpailun johtajalle Eero Murtomäelle halukkuudestasi talkoihin puh. 040 5822470. Talkooväkeä tarvitaan lähes sadan henkilön verran. Seuran jäsenyyttä hakeneet henkilöt nyt on oiva tilaisuus saada pisteet kasaan.

Kilpailujen esikisat pidetään 2.7.2022 Urheilutalolla, jolloin kisaorganisaation toimintaa ajetaan sisään.